dinsdag, januari 16, 2007

Echtgenoot wil dat Natasia Gouden Kooi verlaat

De 32-jarige Gouden Kooibewoonster Natasia, die in oktober zwaar onder vuur kwam te liggen door haar deelname aan het tv-programma, moet naar huis toe gaan. Dat eist haar man Wilgo. Hij wil niet meer alleen voor de kinderen, Yairo (6) en Cheyenne (9) zorgen.

Indertijd ontstond al enorme ophef omdat Natasia haar kinderen achterliet om deel te nemen aan het Tien (toen nog Talpa)-programma. De PvdA stelde zelfs Kamervragen over het incident. In de Tweede Kamer bleek toen een meerderheid van CDA en PvdA van mening te zijn dat de moeder haar kinderen verwaarloosde.

Natasia's man Wilgo vindt dat De Gouden Kooi zijn vrouw alleen maar slechte publiciteit geeft. Natasia hoopt dat hij zijn mening bijstelt. Er is een week bedenktijd ingesteld. ''We laten het nu alletwee zakken. Ik heb mijn doelen nog niet bereikt. Ik wil nog nieuwe borsten en een buikwandcorrectie. Tevens wil ik heel graag nog mijn rijbewijs halen. Met dat plus een diploma kan ik een betere mamma voor de kinderen zijn.''

De echtgenoot van Natasia is niet de enige die wil dat Natasia de Gouden Kooi verlaat. Er zijn inmiddels groeperingen actief op het internet die willen dat Natasia het Gouden Kooi huis verlaat. Het liefst hebben ze helemaal dat de Gouden Kooi van de buis verdwijnt. "Je moet ergens beginnen, en dan het liefst natuurlijk zo'n lelijk zwart mokkel", wist Peter ter Hoog (die liever anoniem wilde blijven) uit Sexbierum te melden.

Geen opmerkingen: